.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات رئیس جمهور درباره پخش فوتبال

معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني گفت‌: دکتر محمود احمدي نژاد رييس جمهور کشورمان در نشست ويژه دوشنبه شب با امتياز پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال موافقت کرده است‌.

به گزارش ايرنا، محمد علي‌آبادي دوشنبه شب (8 مهر) در گفت‌وگوي کوتاه تلفني با برنامه 90 افزود‌: به اين منظور قرار بود پيشتر جلسه‌اي با حضور رييس جمهوري، عزت‌الله ضرغامي رئيس صداوسيما و رييس سازمان تربيت‌بدني برگزار شود که به دليل سفر دکتر احمدي‌نژاد به نيويورک به امشب (8 مهر) موکول شد.

وي با تاکيد بر اين نکته که رييس جمهوري در جلسه دوشنبه شب نسبت به اين قضيه نظر مساعد داشت اضافه کرد: خوشبختانه رييس جمهوري رهنمود‌هاي لازم را ارايه دادند و مقرر شد توافق نهايي ميان 2 سازمان مذکور صورت گيرد.

مهندس علي‌آبادي همچنين در اين گفت وگوي تلفني اظهار داشت: متاسفانه بعضا برخي از افراد در اين خصوص، نگرش سياسي دارند و سعي مي‌کنند با انعکاس مشکلات فوتبال بيشتر خود را مطرح کنند.

لازم بذکر است که کنفدراسيون فوتبال آسيا، تاکيد کرده بود که اگر مشکل حق پخش تلويزيوني مرتفع نشود سهميه فوتبال ايران در ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا کاهش خواهد يافت. در اين زمينه اوايل هفته جاري نماينده اين کنفدراسيون نشستي با مسوولان فدراسيون فوتبال کشورمان داشت و خواستار پاسخ قطعي ايران در اين زمينه شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.377 seconds.